Actividades 20-21

Aquí vos deixamos unha mostra dos traballos que fixeron os máis pequenos o Sábado 27 de Fecreiro. Están a traballar nos seus  proxectos sobre igualdade e moitas outras cousas.

Despois dunhas merecidas vacacións de Nadal o vindeiro sábado día 9 de Xaneiro retomamos os nosos obradoiros e a Escola de Familias.

Aproveitamos para desexaros un feliz Ano Novo e que o 2021 sexa o ano da saúde e recuperemos a antigua normalidade. Unha aperta.

WEBINARIO XANEIRO

Como axudar á estabilidade emocional dos niñ@ con AACC. Neste Webinario  tivemos ocasión de tocar moi diversos temas que vos resultarán de utilidade para entender e traballar a estabilidade emocional nos vosos fillos e fillas de Altas Capacidades. Que é a conciencia emocional?. O famoso ‘secuestro’ emocional: cando perdemos o control da conduta. A aprendizaxe emocional vigairo e comunicación non verbal: aprender do que vemosA influencia das funcións executivas. Técnicas de modificación da conduta e de control do ambiente.Que facer ante unha perda de control nos nenos.

Aquí tedes o Obradoiro que os nen@ fixeron en Decmbro ,crearon Postais Navideñas e pasarono pipo. Grazas a os profes de GAZAPO.

WEBINARIO DECEMBRO

Unha dás cuestións que, de maneira común, transmítennos as familias dúas nenos e meniñas de Altas Capacidades é: «que facemos para que se enfronte ao mundo? Tentamos adaptarnos ao/ ela, pero non futuro non van atopar esas facilidades que lles damos». Entramos, aquí, non complexo debate de se as persoas de AC teñen que adaptarse á contorna ou este debería cambiar para adaptarse á súa idiosincrasia.

Ou que abordamos neste webinario, ou último de 2020, pero que continuarán en xaneiro, é como fomentar nos nosos fillos e fillas, e mesmo en nós mesmos, estratexias de adaptación ao ambiente, é dicir, aquelas calidades que me permitirán enfrontarme ás circunstancias, aínda cando estas parezan superarme ou eu, de seu, non teña ferramentas. **É dicir, como lograr unha boa capacidade de adaptación

Falaremos dá empatía, a comunicación, a resolución de conflitos, a resiliencia, a asertividad, a tan importante motivaión… e como podemos axudar aos nosos fillos para cultivala

Aqu tedes unha mostra do obradoiro que tiveron on nen@s máis pequenos de Áurega ,aprendendo moitas cousas traballando con plastilina ,luces e cables .

Onte, 21 de novembro, os nenos e nenas de Áurega dos grupos 1, 2, 3 e 4 tiveron talleres de enriquecemento onde comezaron coa construción dun xoguete electrónico onde os circuitos e as soldaduras foron os grandes protagonistas ademais de escoller o tema final do seu proxecto; mentres as familias dos grupos 3 e 4 gozaron dun día na escola de familia onde traballamos sobre como xestionar as emocións e a resolución de conflictos. A escola de familia está a ser un gran éxito debido á gran participación dos nosos socios e socias.

O pasado Mércores 11 tivemos un novo Webinario da man do Centro Ayalga – Gabinete de psicología onde falamos de como entender un pouco esos informes que reciben as familias cando deciden avaliar os seus nen@s. Nesta xornada aclaramos moitas dúbidas  grazas  a Félix Ruiz e José Luis.

WEBINARIO OCTUBRE

As medidas tomadas pola autoridade sanitaria ante a crise do Covid-19 no noso municipio obrigáronnos a dar un paso inesperado nos nosos talleres e escola familiar o pasado sábado 31 de outubro e transferilas ao modo en liña. Non obstante, esta decisión foi momentánea debido á incerteza do momento. Deixámosvos unhas imaxes desta fabulosa xornada na que a pesar do pouco tempo de organizaciòn o noso equipo realizou unha tarefa impecable e os obradoiros foron «terrorificamente» divertidos.

O pasado sábado 17 de Outubro os pais e nais dos grupos 5 y 6 tiveron a súa primeira Escola de Familias. Foi unha xonrada moi amena dirixida por Andrea Bechlian.

Hoxe día de 10 de Outubro  comezaron os nosos talleres de enriquecemento da mano da Escola multidisciplinar Gazapo. Comezamos cos grupos 1, 2, 3 e 4; por outra banda a Escola de Familias arranca coas familias dos grupos 1 e 2. Deixamosvos algunhas fotos da xornada do día de hoxe.

gl_ESGalego