Nesta páxina apareceran as novidades da asociación

AVISO

Debido ás circunstancias nas que nos atopamos no día de hoxe, e aínda que as medida adoptadas polo Goberno, nun principio, só están vixentes ata o 31 de marzo, decidemos aprazar a charla do día 4 de abril.

En canto teñamos nova data, comunicarase por tódolos medios dos que dispoñemos (Facebook, Instagram e esta páxina web).

Lamentamos as molestias.

Moitas gracias a todos.

Por precaución, nos vemos obligados a cancelar la actividad programada para el próximo sábado 21 de marzo.

Hasta nuevo aviso, nuestra oficina en el local social del Alto del Castaño, permanecerá cerrada.

En Áurega acordamos unirnos á iniciativa doutras asociacións de AACC españolas para designar o 14 de marzo coma Día das Altas Capacidades.

Iremos informando dos pasos que se vaian dando neste sentido. Pero, mentres tanto, poderase consultar toda a información en www.daacc.es .

Charla de María S. Dauder

O sábado 7 de marzo tivemos connosco a María Sánchez Dauder, falándonos de Altas Capacidades na aula inclusiva: xénero, límites, creatividade e acoso escolar.

Conferencia Hablando de altas capacidades.

Conferencia sobre la disincronía.

El sábado 22 de febrero tuvimos el placer de asistir a la charla impartida por Silvia Fernández Fralleoni titulada «La disincronía en las AACC».

Conferencia de Míriam Fernández Barreiros sobre o Protocolo de atención educativa ás AACC de Galicia.

Audio da charla sobre o Protocolo de atención educativa ás AACC de Galicia.

A continuación pódense descargar os audios da charla do pasado 8 de febreiro impartida por Míriam Fernández Barreiros.

Calendario de charlas do primeiro trimestre de 2020.

• 8 de febreiro: Ás 17:00 no Auditorio da Praza de Galicia de Narón, a psicóloga Míriam Fernández Barreiros (Latento) impartirá a charla titulada Protocolo de atención educativa ás AACC de Galicia. Esta charla será ABERTA para todos aqueles interesados en asistir.
  • 23 de febreiro: Charla para socios impartida polos psicólogos Silvia Fernández y Xoaquín Carballo, do gabinete María 98, titulada A disincronía.
  • 7 de Marzo: A experta en AACC María Dauder falará aos nosos socios de O acoso nas AACC.
  • 4 de abril: Ás 17:00 na Fundación María José Jove (A Coruña), teremos ás recoñecidas expertas en AACC, Luz Pérez y Marta Tourón. Para asistir a esta charla aberta, os nosos socios debrán anotarse enviando un correo a auregaasociacion@gmail.com antes do próximo 15 de febreiro.

Asambela Xeral Ordinaria de Socios.

Recordámovos que o próximo sábado 11 de xaneiro terá lugar a Asamblea Anual Xeral Ordinaria de Áurega.

A continuación deixámosvos o PDF coa convocatoria e a orde do día.

Novo horario de oficina.

A partir do próximo mes de febreiro teremos cambios no horario de atención ao público. Estaremos na nosa ofician os luns de 17:00 a 19:00, excepto a última semana de cada mes, que vos atenderemos os mércores de 11:00 a 12:00.

Os días que estaremos son os seguintes:

• Febreiro: luns 3, 10 e 17, e mércores 26.
  • Marzo: luns 2, 9, 16 e 30, e mércores 25.
  • Abril: luns 20 e mércores 29.
  • Maio: luns 4, 11 e 18, e mércores 27.
  • Xuño: luns 1, 8 e 15.

O sábado 14 de decembro acompañaranos Iván Olmos

O próximo sábado 14 de decembro, Iván Olmos estará cos nosos nenos maiores nun obradoiro de debate, argumentación e pensamento crítico

Ivón Olmos Ferreiro é campión mundial de descursos (2018), subcampión mundial de descursos (2017), segundo mellor orador do mundo (2017) e semifinalista mundial de debate (2016). Graduado en Comunicación Audiovisual, con estudos en Ciencias Políticas e da Administración e Master en Business Administration, Iván é profesor de oratoria e debate en diversas institución e Director de Comunicación e Marketing de Xoia Sotfware Development.

Ademáis, Iván foi tipificado coma superdotado de baixo rendimento tralas múlitples probas que lle realizaron cando estaba en 4º da ESO. Naquel intre estaba suspendendo casi un tercio das súas materias. Hoxe en día é un bo exemplo de intelixencia e esforzo e está disposto a compartir cos nosos fillos coom aprendeu a convivir coas AACC, aproveitalo ao máximo e ser feliz facendo o que fai.

Se queredes saber algo máis sobre el, a ligazón da súa web é a seguinte: www.ivanolmos.com.

Protocolo de atención educativa ao alumnado con altas capacidades intelectuais da Xunta de Galicia

O pasado día 27 de setembro de 2019 presentouse o protocolo de atención educativa ao alumnado con altas capacidades intelectuais elaborado pola Consellería de Educación da Xunta de Galicia e de obrigado cumprimento en todos os centros educativos da Comunidade Autónoma.

A continuación pódese atopar o texto completo de dito protocolo.

Charla Como falar para que escoiten, como escoitar para que falen.

A continuación deixámosvos o PDF da charla que tivemos o pasado 30 de novembro co psicólogo Carlos Vila.

Presentación da charla Motivación nas altas capacidades.

El pasado 26 de octubre nos acompañó Virgina Castro Crespo, directora de Aloumiño, Coaching y Educación Afectivo Familiar, para hablarnos de Motivación en las altas capacidades.

Presentación da charla Asomarse al mundo desde la alta capacidad.

El pasado sábado 5 de Octubre tuvimos el placer de asistir a la charla impartida por Félix Ruiz Mahamud y José Luis Pérez, organizada por el Ayuntamiento de Narón.

A continuación pódese descargar a presentación de dita charla.

gl_ESGalego
es_ESEspañol gl_ESGalego