Novidades

A deputada Ana Lamas mantivo unha amena reunión onde a Xunta directiva explicoulle as diferentes actividades e obradoiros que Áuerga desencolve

Ana destacou a importancia do traballo que Áurega está a desenrolar, tanto a nivel familiar coma as actividades para estimular o talento dos menores.

Aquí deixamos as ligazóns da nova:

Cope Ferrol

Deputación da Coruña

Obradoiros na cuarentena

Debido á circunstancia sanitaria na que nos atopábamos nos meses de Marzo, Abril e Xuño tivemos a obriga de continuar os nosos obradoiros de manera online. Deixámosvos as imaxes dos domingos tan divertidos que pasamos.

AVISO

Debido ás circunstancias nas que nos atopamos no día de hoxe, e aínda que as medida adoptadas polo Goberno, nun principio, só están vixentes ata o 31 de marzo, decidemos aprazar a charla do día 4 de abril.

Tan pronto como tengamos nueva fecha, se comunicará por todos los medios de que disponemos (Facebook, Instagram y esta página web).

Lamentamos as molestias.

Moitas gracias a todos.

Por precaución, nos vemos obligados a cancelar la actividad programada para el próximo sábado 21 de marzo.

Hasta nuevo aviso, nuestra oficina en el local social del Alto del Castaño, permanecerá cerrada.

En Áurega acordamos unirnos á iniciativa doutras asociacións de AACC españolas para designar o 14 de marzo coma Día das Altas Capacidades.

Iremos informando dos pasos que se vaian dando neste sentido. Pero, mentres tanto, poderase consultar toda a información en www.daacc.es .

Charla de María S. Dauder

O Sábado 7 de marzo tivemos con nós a María Sánchez Dauder, falándonos de Altas Capacidades na aula inclusiva: xénero, límites, creatividade  e acoso escolar.

Conferencia Hablando de altas capacidades.

Conferencia sobre la disincronía.

Ó Sábado 22 de Febreiro tivemos o placer de asistir a  charla impartida por Silvia Fernández Fralleoni titulada «A disincronía nas AACC».

Conferencia de Míriam Fernández Barreiros sobre o Protocolo de atención educativa ás AACC de Galicia.

Audio da charla sobre o Protocolo de atención educativa as AACC de Galicia.

A continuación pódense descargar os audios da charla do pasado 8 de febreiro impartida por Míriam Fernández Barreiros.

Calendario de charlas do primeiro trimestre de 2020.

• 8 de febreiro: Ás 17:00 no Auditorio da Praza de Galicia de Narón, a psicóloga Míriam Fernández Barreiros (Latento) impartirá a charla titulada Protocolo de atención educativa ás AACC de Galicia. Esta charla será ABERTA para todos aqueles interesados en asistir.
  • 23 de febreiro: Charla para socios impartida polos psicólogos Silvia Fernández y Xoaquín Carballo, do gabinete María 98, titulada A disincronía.
  • 7 de Marzo: A experta en AACC María Dauder falará aos nosos socios de O acoso nas AACC.
  • 4 de abril: Ás 17:00 na Fundación María José Jove (A Coruña), teremos ás recoñecidas expertas en AACC, Luz Pérez y Marta Tourón. Para asistir a esta charla aberta, os nosos socios debrán anotarse enviando un correo a auregaasociacion@gmail.com antes do próximo 15 de febreiro.

Asambela Xeral Ordinaria de Socios.

Recordámovos que o próximo sábado 11 de xaneiro terá lugar a Asamblea Anual Xeral Ordinaria de Áurega.

A continuación deixámosvos o PDF coa convocatoria e a orde do día.

O sábado 14 de decembro acompañaranos Iván Olmos

El próximo sábado 14 de diciembre Iván Olmos estará con nuestros niños mayores en un taller de debate, argumentación y pensamiento crítico.

Iván Olmos Ferreiro es campeón mundial de discursos (2018)), subcampeón mundial de discursos (2017), segundo mejor orador del mundo (2017) y semifinalista mundial de debate (2016). Graduado en Comunicación Audiovisual, con estudios en Ciencia Política y de la Administración y Master in Business Administration, Iván es profesor de oratoria y debate en diversas instituciones y Director de Comunicación y Marketing de Xoia Software Development.

Ademáis, Iván foi tipificado coma superdotado de baixo rendimento tralas múlitples probas que lle realizaron cando estaba en 4º da ESO. Naquel intre estaba suspendendo casi un tercio das súas materias. Hoxe en día é un bo exemplo de intelixencia e esforzo e está disposto a compartir cos nosos fillos coom aprendeu a convivir coas AACC, aproveitalo ao máximo e ser feliz facendo o que fai.

Se queredes saber algo máis sobre el, a ligazón da súa web é a seguinte: www.ivanolmos.com.

Protocolo de atención educativa al alumnado con altas capacidades intelectuales de la Xunta de Galicia.

El pasado día 27 de septiembre del 2019 se presentó el Protocolo de atención educativa al alumnado con altas capacidades intelectuales elaborado por la Consellería de Educación de la Xunta de Galicia y de obligado cumplimiento en todos los centros educativos de la Comunidad Autónoma.

A continuación pódese atopar o texto completo de dito protocolo.

Charla Como falar para que escoiten, como escoitar para que falen.

A continuación deixámosvos o PDF da charla que tivemos o pasado 30 de novembro co psicólogo Carlos Vila.

Presentación da charla Motivación nas altas capacidades.

O pasado 26 de outubro acompañounos Virginia Castro Crespo, directora de Aloumiño, Coaching e Educación Afectivo Familiar, para falarnos de Motivación nas altas capacidades.

Presentación da charla Asomarse al mundo desde la alta capacidad.

O pasado sábado 5 de Outubro tivemos o pracer de asistir á charla impartida por Félix Ruiz Mahamud e José Luis Pérez, organizada polo Concello de Narón.

A continuación pódese descargar a presentación de dita charla.

gl_ESGalego