NOTAS DE PRENSA

O fin de semana do 27 e 28 de este mes tivo lugar  na Biblioteca Pública Municipal de Narón unha sesión de screening realizado pola Asociación Áurega e o Centro Ayalga – Gabinete de psicología na que participaron máis de medio centenar de nais e fillas socias da entidade. Un dos obxectivos desta convocatoria foi poñer de manifesto a escasa visibilización das altas capacidades nas nenas e adultas (problema moito menos relevante no caso dos varóns) e a necesidade de detectalas para poder, así, lograr o benestar emocional das mulleres con altas capacidades non detectadas. Á convocatoria acudiu a alcaldesa, Marián Ferreiro, quen incidiu na importancia deste tipo de iniciativas.

CONFERENCIA «O PODER OCULTO, MULLERES E ALTA CAPACIDADE»

CON FÉLIX RUÍZ E JOSE LUIS PÉREZ

DO CENTRO DE PSICOLOXÍA AYALGA

XÓVENES CON ALTAS CAPACIDADES E MOITA SOLIDARIDADE

Firma do Convenio co Concello de Naron

Presentación da  Conferencia do 2 de Outubro  do 2021

Os  nenos/as  da Asociación Áurega participarán nun proxecto da Axencia Espacial Europea (AEE)

O 11 de Febreiro do 2019 a Alcaldesa de Narón recibiu a representantes da nosa Asociación.Ligazón da Noticia

O 16 de Marzo do 2019 fixemos a nosa primeira Conferencia no Centro Comunitario «Manuela Pérez Sequeiros». Titulada «A miña filla/o ten Altas Capacidades!?».A cargo da Psicóloga Clínica Melania Beceiro Rico

Ligazón da noticia

O 5 de Outubro do 2019 tivemos o honor de recibir en Narón a dous dos escritores do Centro Ayalga Féliz Ruiz Mahamud y José Luis Pérez .Cunha Conferencia organizada no Auditorio de Narón titulada «Asomarse a o mundo dendes a Alta Capacidade».

Ligazón da noticia

O 8 de Febreiro do 2020 organizouse unha Conferencia, celebrada no Auditorio de Narón, con motivo da publicación do Protocolo  de Atención as Altas Capacidades da Xunta de Galicia A poñente foi unha das creadoras de este protocolo Mirian Fernández Barreiros.

Ligazón da noticia

O día 11 de Novembro de 2020 a alcaldesa de Narón Marian Ferreiro firmou un convenio coa Asociación para axudar a seguir coas nosas actividades.

Ligazón da noticia

A deputada Ana Lamas visitounos no Local do Alto do Castaño en Naron  onde temos a nosa oficina ,para interesarse polas nosas actividades e coñecer as inquietudes da Asociación.

gl_ESGalego