Novidades

14 de marzo. ¡Día de las altas capacidades!
Un día importante para la visibilización de esta neurodivergencia que nos acompaña día a día. 🦓
Como asociación creemos que lo mejor que podemos hacer es seguir luchando porque nuestros niños y niñas sean atendidos y comprendidos en los centros escolares. 💪🏻
Es por eso que elegimos esta fecha para anunciaros que los días 23 y 24 de octubre llevaremos a cabo una formación homologada dirigida a orientadores y profesores de todas las etapas educativas.
Ya hemos empezado a reunirnos con algunos centros para presentar la formación presencialmente y tenemos que decir que está siendo muy bien recibida. 👏🏻👏🏻
Os iremos contando novedades.
¡Feliz día de las AACC!
Una de las preocupaciones de las personas que trabajan en el mundo de la alta capacidad es la poca visibilización de las mujeres de altas capacidades. Las tasas de identificación de niñas entre el alumnado de alta capacidad es muy desigual en relación con los niños, no habiendo ningún motivo para que esto sea así desde el punto de vista científico. Mediante este proyecto se quiere ayudar a identificar a mujeres (niñas y adultas) para dar a conocer una realidad y ayudar a visibilizar a las mujeres de alta capacidad.
Los resultados… os los haremos saber 😉
Gracias a @centroayalga por llevarlo a cabo y al @concellodenaron por ayudarnos a hacerlo posible.

OS RAPACES DE ÁUREGA XUNTO OS SEUS NOVOS COMPAÑEIROS DO SECRETRIADO XITANO

FORMACIÓN PARA PAIS E NAIS A CARGO DO CENTRO DE PSICOLOXÍA CEIBE CON ALEJANDRO BUSTO E OLGA CARMONA.

11 E 12 DE NOVEMBRO

TODA A INFORMACIÓN A TEDES NO FORMULARIO DE INSCRIPCCIÓN

COMEZAMOS O CURSO 2023/2024 CUNHA CONFERENCIA MOI INTERESANTE ESTADES TODOS CONVIDADOS!!!!

ESTADES TODOS INVITADOS A TERCEIRA FEIRA DE PROXECTOS DE ÁUREGA

Xa podédes adquirir os libros na Biblioteca de Narón
A Asociación Áurega (Asociación de familias de nenos e nenas con Altas Capacidades, talentos e inquedanzas intelectuais) conta xa con 131 familias asociadas que precisan información sobre a condición dos seus fillos/as.
Para facer fronte a esa necesidade de formación a asociación suxeriu á biblioteca a adquisición dun fondo bibliográfico específico que vimos de incorporar e que xa está dispoñible para todas as persoas interesadas neste tema.
Como asociación es un orgullo que Mensa España haya pensado en nosotros como entidad con la que colaborar en este evento, que dará visibilidad a las AACC
Estamos muy agradecidos y animamos a toda la gente a participar.
Aquí está toda la información 👇
CARRERA POR LAS ALTAS CAPACIDADES MENSA ESPAÑA
Preparados, listos…¡ya!
Arrancamos otro año la carrera virtual SOLIDARIA con motivo del Día de las AACC (14 de marzo) y con las condiciones habituales pero… ¡con novedades interesantes!
Se mantienen las 4 categorías: CARRERA 5km y 10km, CAMINATA 5km y 10km. ¡No hace falta ser un runner!
Al ser una carrera virtual, ya sabéis que podéis elegir vuestro recorrido, la compañía, y la fecha y hora dentro del margen estipulado (14 a 31 de marzo). Os invitamos a juntaros para correr, a haceros fotos individuales, grupales y del paisaje. Lo importante es pasarlo bien y apoyar a las AACC.
La inscripción se abre desde el lunes 27 de febrero hasta el día 13 de marzo.
Todo el beneficio (tras la comisión de la plataforma deportiva) irá íntegramente a la Asociación Áurega por las AACC, sita en Narón, A Coruña
Y en cuanto a las novedades… ¡hay premio! Este año contamos con el patrocinio de Divers Cabo de Palos (Murcia), por lo que habrá premios en actividades de buceo para los ganadores de las cuatro categorías.
Más info en
De nuevo la carrera se realiza a través de la plataforma Rockthesport y podéis apuntaros y leer el reglamento en el siguiente enlace una vez se abra el periodo de inscripción:
Os invitamos de nuevo a participar, colaborar y difundir. Gracias a todos.
May be an image of Unha ou máis persoas e texto

FORMACIÓN PROFESORADO A TRAVÉS DO CFR FERROL REALIZADA POR CENTRO AYALGA

Grazas ao convenio que ÁUREGA ten firmado coa Xunta de Galicia e a través do CFR de Ferrol realizóuse a cargo dos profesionais do Centro Ayalga de Psicoloxía unha formación sobre Altas Capacidades a  profesores/as de varios centros da zona de Ferrolterra.

ANUNCIAR QUE EL CENTRO AYALGA DE PSICOLOGÍA ESTARÁ LOS DÍAS 22 Y 23 DE OCTUBRE EN NARÓN PARA REALIZAR EVALUACIONES TANTO A NIÑ@S COMO A ADULTOS, LAS PERSONAS INTERESADAS DEBEN CUBRIR EL FORMULARIO QUE ESTÁ EN EL ENLACE.CUALQUIER DUDA PUEDEN PREGUNTAR EN EL CORREO QUE ESTÁ EN EL PROPIO FORMULARIO.

DESDE LA ASOCIACIÓN QUEREMOS ANUNCIAR LA FIRMA DE UN CONVENIO DE COLABORACIÓN CON LA XUNTA DE GALICIA PARA LA FORMACIÓN DE PROFESRORADO, ORIENTADORES/AS Y TODO EL PERSONAL EDUCATIVO,ASÍ COMO PODER HACER INTERVENCIONES TANTO CON LAS FAMILIAS COMO CON EL ALUMNADO.

ESTE NUEVO CURSO NUESTRA ESCUELA DE FAMILIAS SERÁ IMPARTIDA POR LOS PROFESIONALES DEL CENTRO AYALGA DE PSICOLOGÍSA FÉLIX RUIZ Y JOSE LUIS PÉREZ

ESPERAMOS A VOSA ASISTENCIA!!!!

Dende Áurega queremos pedir a vosa colaboración neste evento organizado para conmemorar o dia das Altas Capacidades ( 14 de Marzo).Terá ademáis outro propósito, que é doar por cada persoa inscrita un kilo de alimentos ao Centro de Recursos Solidarios Narón . Axudasnos???
Aquí deixamos o enlace para inscribirse.

SÁBADO 5 DE MARZO NA FUNDACIÓN MARÍA JOSÉ JOVE

Los niños y niñas de la Asociación Áurega participarán en un proyecto de la Agencia Espacial Europea ( AEE)

A deputada Ana Lamas mantivo unha amena reunión onde a Xunta directiva explicoulle as diferentes actividades e obradoiros que Áuerga desencolve

Ana destacou a importancia do traballo que Áurega está a desenrolar, tanto a nivel familiar coma as actividades para estimular o talento dos menores.

Aquí deixamos as ligazóns da nova:

Cope Ferrol

Deputación da Coruña

Obradoiros na cuarentena

Debido á circunstancia sanitaria na que nos atopábamos nos meses de Marzo, Abril e Xuño tivemos a obriga de continuar os nosos obradoiros de manera online. Deixámosvos as imaxes dos domingos tan divertidos que pasamos.

AVISO

Debido ás circunstancias nas que nos atopamos no día de hoxe, e aínda que as medida adoptadas polo Goberno, nun principio, só están vixentes ata o 31 de marzo, decidemos aprazar a charla do día 4 de abril.

Tan pronto como tengamos nueva fecha, se comunicará por todos los medios de que disponemos (Facebook, Instagram y esta página web).

Lamentamos as molestias.

Moitas gracias a todos.

Por precaución, nos vemos obligados a cancelar la actividad programada para el próximo sábado 21 de marzo.

Hasta nuevo aviso, nuestra oficina en el local social del Alto del Castaño, permanecerá cerrada.

En Áurega acordamos unirnos á iniciativa doutras asociacións de AACC españolas para designar o 14 de marzo coma Día das Altas Capacidades.

Iremos informando dos pasos que se vaian dando neste sentido. Pero, mentres tanto, poderase consultar toda a información en www.daacc.es .

Charla de María S. Dauder

O Sábado 7 de marzo tivemos con nós a María Sánchez Dauder, falándonos de Altas Capacidades na aula inclusiva: xénero, límites, creatividade  e acoso escolar.

Conferencia Hablando de altas capacidades.

Conferencia sobre la disincronía.

Ó Sábado 22 de Febreiro tivemos o placer de asistir a  charla impartida por Silvia Fernández Fralleoni titulada «A disincronía nas AACC».

Conferencia de Míriam Fernández Barreiros sobre o Protocolo de atención educativa ás AACC de Galicia.

Audio da charla sobre o Protocolo de atención educativa as AACC de Galicia.

A continuación pódense descargar os audios da charla do pasado 8 de febreiro impartida por Míriam Fernández Barreiros.

Calendario de charlas do primeiro trimestre de 2020.

• 8 de febreiro: Ás 17:00 no Auditorio da Praza de Galicia de Narón, a psicóloga Míriam Fernández Barreiros (Latento) impartirá a charla titulada Protocolo de atención educativa ás AACC de Galicia. Esta charla será ABERTA para todos aqueles interesados en asistir.
  • 23 de febreiro: Charla para socios impartida polos psicólogos Silvia Fernández y Xoaquín Carballo, do gabinete María 98, titulada A disincronía.
  • 7 de Marzo: A experta en AACC María Dauder falará aos nosos socios de O acoso nas AACC.
  • 4 de abril: Ás 17:00 na Fundación María José Jove (A Coruña), teremos ás recoñecidas expertas en AACC, Luz Pérez y Marta Tourón. Para asistir a esta charla aberta, os nosos socios debrán anotarse enviando un correo a auregaasociacion@gmail.com antes do próximo 15 de febreiro.

Asambela Xeral Ordinaria de Socios.

Recordámovos que o próximo sábado 11 de xaneiro terá lugar a Asamblea Anual Xeral Ordinaria de Áurega.

A continuación deixámosvos o PDF coa convocatoria e a orde do día.

O sábado 14 de decembro acompañaranos Iván Olmos

El próximo sábado 14 de diciembre Iván Olmos estará con nuestros niños mayores en un taller de debate, argumentación y pensamiento crítico.

Iván Olmos Ferreiro es campeón mundial de discursos (2018)), subcampeón mundial de discursos (2017), segundo mejor orador del mundo (2017) y semifinalista mundial de debate (2016). Graduado en Comunicación Audiovisual, con estudios en Ciencia Política y de la Administración y Master in Business Administration, Iván es profesor de oratoria y debate en diversas instituciones y Director de Comunicación y Marketing de Xoia Software Development.

Ademáis, Iván foi tipificado coma superdotado de baixo rendimento tralas múlitples probas que lle realizaron cando estaba en 4º da ESO. Naquel intre estaba suspendendo casi un tercio das súas materias. Hoxe en día é un bo exemplo de intelixencia e esforzo e está disposto a compartir cos nosos fillos coom aprendeu a convivir coas AACC, aproveitalo ao máximo e ser feliz facendo o que fai.

Se queredes saber algo máis sobre el, a ligazón da súa web é a seguinte: www.ivanolmos.com.

Protocolo de atención educativa al alumnado con altas capacidades intelectuales de la Xunta de Galicia.

El pasado día 27 de septiembre del 2019 se presentó el Protocolo de atención educativa al alumnado con altas capacidades intelectuales elaborado por la Consellería de Educación de la Xunta de Galicia y de obligado cumplimiento en todos los centros educativos de la Comunidad Autónoma.

A continuación pódese atopar o texto completo de dito protocolo.

Charla Como falar para que escoiten, como escoitar para que falen.

A continuación deixámosvos o PDF da charla que tivemos o pasado 30 de novembro co psicólogo Carlos Vila.

Presentación da charla Motivación nas altas capacidades.

O pasado 26 de outubro acompañounos Virginia Castro Crespo, directora de Aloumiño, Coaching e Educación Afectivo Familiar, para falarnos de Motivación nas altas capacidades.

Presentación da charla Asomarse al mundo desde la alta capacidad.

O pasado sábado 5 de Outubro tivemos o pracer de asistir á charla impartida por Félix Ruiz Mahamud e José Luis Pérez, organizada polo Concello de Narón.

A continuación pódese descargar a presentación de dita charla.

gl_ESGalego