auregaasociacion@gmail.com

Selecciona o teu idioma

Escola de familias de altas capacidades en Narón

Altas capacidades, educación e orientación familiar

En Áurega, entendemos a importancia de ofrecer un apoio que abarque a educación e a orientación familiar. Os nenos con altas capacidades teñen necesidades educativas e emocionais únicas que requiren atención especializada para desenvolverse plenamente.

Para abordar estas necesidades, en Áurega ofrecemos talleres para familias, deseñados especificamente para proporcionar as ferramentas e coñecementos necesarios para apoiar o crecemento dos seus fillos. Os nosos talleres abordan temas cruciais como a identificación de altas capacidades, estratexias de aprendizaxe adaptativas, e técnicas de manexo emocional.

En Áurega, comprometémonos a proporcionar unha contorna enriquecedora e de apoio tanto para os nenos como para as súas familias. Únete aos nosos talleres e descobre como podes contribuír ao desenvolvemento pleno e feliz do teu fillo. Contacta connosco para máis información!

Que problemas de conduta poden vir asociados ás altas capacidades intelectuais?

Na nosa Asociación de Familias de Nenos con Altas Capacidades en Narón, recoñecemos que os nenos con altas capacidades intelectuais poden enfrontar diversos problemas de conduta. Estes problemas, a miúdo, son unha manifestación das súas necesidades non satisfeitas e poden incluír desmotivación, perfeccionismo, dificultades sociais e actitudes rebeldes.

Os nenos con altas capacidades poden sentirse desmotivados e aburridos en contornas educativas que non desafían o seu intelecto, o que pode levar a unha falta de interese nas tarefas escolares e comportamentos disruptivos. Ademais, a tendencia ao perfeccionismo pode causar unha ansiedade e medo ao fracaso, facendo que estes nenos eviten tarefas por temor a non cumprir cos seus propios estándares.

As dificultades para relacionarse cos seus compañeiros poden xurdir debido a diferenzas en intereses e niveis de madurez, o que pode dar como resultado illamento social ou conflitos. A frustración pola falta de recoñecemento das súas habilidades e necesidades pode levar a actitudes desafiantes e rebeldes, tanto no fogar como na escola.

Os nosos programas inclúen talleres para pais e sesións de orientación familiar, onde proporcionamos estratexias efectivas para manexar estes comportamentos e fomentar unha contorna positiva e enriquecedora. Nos nosos talleres para pais en Narón, ensinamos técnicas para motivar e apoiar aos nenos, axudándolles a atopar un equilibrio entre as súas capacidades e expectativas. Ademais, nas sesións de orientación familiar, ofrecemos asesoramento personalizado para tratar problemas específicos de conduta e proporcionar ferramentas para mellorar a comunicación e o entendemento na familia.

Que problemas de conduta poden vir asociados ás altas capacidades intelectuais?
Talleres para familias de nenos e adolescentes de altas capacidades en Narón

Participar nos nosos talleres brinda numerosos beneficios ás familias. Primeiro, proporciona un espazo para adquirir coñecementos especializados sobre as altas capacidades, incluíndo estratexias educativas e emocionais que son cruciais para o crecemento e benestar dos nenos. Os pais aprenden a identificar e fomentar os talentos dos seus fillos, asegurando que reciban o estímulo necesario tanto en casa como na escola.

Ademais, os nosos talleres facilitan a creación dunha rede de apoio entre familias que comparten experiencias similares. Este sentido de comunidade é vital para intercambiar ideas, compartir desafíos e solucións, e obter o apoio emocional necesario. As familias benefícianse ao saber que non están soas nesta viaxe e poden aprender das experiencias doutros.

Os nosos talleres ofrecen estratexias efectivas para abordar a desmotivación, a ansiedade e as dificultades sociais, proporcionando un enfoque equilibrado que promove a saúde emocional e o benestar xeral dos nenos. Únete aos nosos talleres e descobre como podemos axudarche a proporcionar a mellor contorna posible para o crecemento e desenvolvemento do teu fillo.

Contacta co noso equipo, resolvemos as túas dúbidas

Se tes preguntas sobre o desenvolvemento e as necesidades dos teus fillos, proporcionámosche orientación e apoio. Non dubides en contactarnos para resolver calquera dúbida que poidas ter. Estamos comprometidos en ofrecerche a mellor información e recursos para que poidas apoiar plenamente o potencial dos teus fillos. Contacta hoxe mesmo e descobre como Áurega pode axudarche a navegar esta emocionante viaxe!