auregaasociacion@gmail.com

Selecciona o teu idioma

Talleres para nenos e adolescentes con altas capacidades en Narón

Como son as altas capacidades en nenos?

Como son as altas capacidades?

Na nosa Asociación de Familias de Nenos con Altas Capacidades, entendemos que as altas capacidades refírense a un conxunto de características intelectuais e creativas excepcionais en nenos e nenas. Estas capacidades poden manifestarse de diversas formas, incluíndo un alto rendemento académico, creatividade, habilidades de liderado, e talentos específicos en áreas como as matemáticas, as ciencias, a música, ou as artes.

Para identificar se un neno ou nena ten altas capacidades, é crucial observar certos signos temperáns. Estes poden incluír un desenvolvemento temperán da linguaxe, unha curiosidade insaciable, a capacidade para resolver problemas complexos, unha boa memoria, e unha notable creatividade. Con todo, a identificación precisa debe realizarse a través dunha avaliación profesional, que pode incluír probas psicolóxicas, entrevistas e observacións en diferentes contextos.

En Áurega, ofrecemos orientación e recursos para axudar ás familias no proceso de identificación e apoio aos seus fillos con altas capacidades. Cremos na importancia de proporcionar unha contorna enriquecedora que estimule o potencial de cada neno e nena, permitíndolles desenvolverse plenamente tanto a nivel intelectual como emocional.

Se sospeitas que o teu fillo ou filla podería ter altas capacidades, animámoste a contactar connosco. Estamos aquí para axudarche a comprender mellor estas características e a proporcionar o apoio necesario para o seu desenvolvemento óptimo.

Descobre os beneficios dos nosos talleres!

Desenvolvemento intelectual

Os nosos talleres están deseñados para desafiar e estimular as mentes curiosas, fomentando o pensamento crítico, a resolución de problemas e a creatividade. Os nenos teñen a oportunidade de explorar temas avanzados que lles apaixonan, desenvolvendo as súas habilidades intelectuais a un nivel máis profundo.

Habilidades sociais

Participar nos nosos talleres permite aos nenos interactuar con outros do seu mesma idade e capacidade, promovendo a colaboración, a comunicación e o traballo en equipo. Isto fortalece as súas habilidades sociais e axúdalles a formar relacións significativas.

Autoestima e confianza

Os nosos talleres están orientados a valorar os talentos individuais de cada neno. Ao ser parte dunha contorna que celebra as súas capacidades, os nenos experimentan un aumento na súa autoestima e confianza en si mesmos.

Creatividade

Fomentamos a creatividade e a expresión persoal a través de actividades artísticas, científicas e tecnolóxicas. Os nenos teñen a liberdade de explorar os seus intereses e expresar as súas ideas de maneira innovadora.

Apoio emocional

Proporcionamos un espazo seguro e comprensivo onde os nenos poden compartir as súas experiencias e sentimentos. O noso equipo de profesionais está capacitado para ofrecer o apoio emocional necesario para o benestar integral de cada neno.

Contacta co equipo de Áurega

En Áurega, apoiámoste en cada paso do camiño. Se sospeitas que o teu fillo ou filla podería ter altas capacidades, non dubides en contactarnos. Estamos listos para axudarche a valorar as súas habilidades e proporcionarche a orientación necesaria.

Xuntos, podemos identificar os seus talentos e ofrecerlle a contorna adecuada para o seu desenvolvemento óptimo. Contacta e descobre como Áurega pode axudarche a potenciar o futuro do teu fillo.

Como traballar a motivación en nenos e adolescentes de altas capacidades?

En Áurega, Asociación de Familias de Nenos con Altas Capacidades en Narón, comprendemos que a desmotivación en diversos aspectos da vida diaria pode ser un obstáculo significativo para o desenvolvemento satisfactorio dos nosos nenos e adolescentes. Desde o colexio e as relacións sociais ata as afeccións, a falta de motivación pode afectar negativamente o seu benestar e crecemento persoal.

Atópaste cansado de ter que ofrecer recompensas ao teu fillo ou filla para que cumpra coas súas responsabilidades? Esta dependencia da motivación extrínseca é común. Pero, por que non senten motivados pola tarefa en si mesma? Por que mostran tanto interese por aprender sobre dinosauros ou videoxogos, pero non polas materias escolares como Sociais ou Lingua?

En Áurega dedicamos o noso enfoque á motivación intrínseca en nenos e adolescentes con altas capacidades. Abordamos conceptos clave como as expectativas, a autoeficacia, os estímulos e as recompensas, co obxectivo de entender mellor que é a "motivación" e como podemos axudar a potenciala nos nosos fillos.

Fomentar a motivación intrínseca implica axudar aos nenos para atopar un sentido e un interese persoal nas tarefas que realizan. Ao entender e aplicar estes conceptos, podemos apoiar aos nosos fillos e fillas a desenvolver unha motivación máis sólida e duradeira que lles permita enfrontar e superar os desafíos diarios con entusiasmo e determinación.

Únete ás nosas charlas e talleres para aprender máis sobre como podemos potenciar a motivación intrínseca dos nosos nenos e adolescentes con altas capacidades.

Asociación de familias de nenos con altas capacidades en Narón

Apúntate aos nosos talleres para altas capacidades en Narón!

Os nosos talleres se realizan 2 sábados ao mes en horario de 10:00 a 12:00, de 12:00 a 14:00 e de 16:30 a 18:30 no Campus da Universidade de Ferrol.

• Matrícula - 50€ (Familia numerosa exenta de este pago)
  • Cota mensual - 10 euros
  • Cota talleres - 120€
  • Familia numerosa - 100€

Resolvemos todas as túas dúbidas

Se queres máis información sobre as nosas actividades e servizos, non dubides en contactarnos. O noso equipo está listo para proporcionarche o apoio e a orientación que necesitas. Non estás só; Áurega está á túa disposición para brindarche respostas e recursos valiosos. Contacta e aclara todas as túas dúbidas!