auregaasociacion@gmail.com

Selecciona o teu idioma

Blog de la asociación de altas capacidades en Narón

FORMACIÓN PARA O PROFESORADO "ALTAS CAPACIDADES"

Publicado: 25 de xullo de 2024, 13:30
  1. PRÓXIMOS EVENTOS
FORMACIÓN PARA O PROFESORADO  "ALTAS CAPACIDADES"

Nun día de festa volo anunciamos e noutro día de festa como é hoxe poñemos á vosa disposición o enlace para inscribirvos.
Sabemos que os mestres tedes moitas ganas de aprender, de coñecer un pouco máis aos nenos e nenas con Altas capacidades e de poder dar con estratexias para atendelos e entendelos algo mellor. Así que xa podedes anotarvos a esta formación específica para o profesorado que impartirán Félix e José Luis do Centro de psicología Ayalga os días 23 e 24 de outubro.
Está certificada pola Xunta de Galicia
Tedes toda a información no enlace.

FORMACIÓN PARA O PROFESORADO  "ALTAS CAPACIDADES" - Imagen 2