ACTIVIDADES CURSO 2023/2024

A pasada fin de semana tivemos a sorte de volver a ter aos profesionais do @centroayalga impartiendo as escolas de familias. Sempre é un pracer aprender com vos.

GAZAPO

OBRADOIROS  ABRIL ÁUREGA

DOMUS VI
ASCM
7 de Abril  un día muy especial. Ver a casi 100 profesores/as unidos y con ganas de aprender para seguir mejorando siempre es una maravilla.
Gracias a todos/as los que acudisteis a la formación, sois geniales. Y gracias a Equipo Laura por hacer todo esto posible. Con profesionales tan implicados como vosotros estamos más cerca de hacer un mundo mejor para nuestros niños/as.

RESULTADOS MAMÁS
RESULTADOS NENAS
PORCENTAXE ALUMNADO RECONOCIDO EN GALICIA CURSO 2021/2022
O Sábado día 9 o Centro Ayalga estivo con nos presentando os resultados do estudo «La mujer y las AACC» co fin de dar visibilidade ás mulleres e reivindicar a grande diferenza de detección entre nenos e nenas na actualidade e ao longo do tempo.
Grazas ao Concello de Narón por axudarnos a levalo a cabo e grazas a todas as mulleres e nenas que se prestaron voluntariamente ao estudo. É grazas a todo o equipo do Centro Ayalga por o seu traballo.
Deixámosvos aquí un resume de esta interesante mañá.

Deixamos un pequeniño resumo dos obradoiros deste mes.

A publicación máis especial da anterior fin de semana é esta, sen dúbida. Como parte dos obradoiros que levamos a cabo, os rapaces do grupo 4 fixeron una visita moi especial. Levaban varias semanas carteándose con algún dos usuarios do centro de maiores DOMUS Vi de Narón e por fin puideron achegarse e coñecelos. Compartiron vivencias, xogos, experiencias… e crearon xuntos uns momentos moi especiais. Estamos desexando repetir. Grazas @domusvi.es , fixéstes que nos sentíamos na nosa casa.

OBRADOIROS 27/01/24

Obradoiros guiados por Gazapo. Si é que non nos poden gustar máis!
Danos tempo a aprender, a debatir, a explorar e, sobre todo, a facer amig@s e compartir vivencias.

ESCOLA DE FAMILIAS 27/01/24

Pero é que esta fin de semana tamén tivemos escola de familias. O Centro Ayalgaestivo presente para seguir acompañando ás nosas familias no noso proceso e para que sigamos aprendendo cada día un pouco máis. Sempre é un pracer escoitalos.

Una de las preocupaciones de las personas que trabajan en el mundo de la alta capacidad es la poca visibilización de las mujeres de altas capacidades. Las tasas de identificación de niñas entre el alumnado de alta capacidad es muy desigual en relación con los niños, no habiendo ningún motivo para que esto sea así desde el punto de vista científico. Mediante este proyecto se quiere ayudar a identificar a mujeres (niñas y adultas) para dar a conocer una realidad y ayudar a visibilizar a las mujeres de alta capacidad.
Los resultados oficiales se darán a conocer el 9 de Marzo en el Auditorio Municipal de Narón….
Os mantendremos informad@s

OBRADOIROA 13 DE XANEIRO

Este sábado tivemos o pracer de contar coa Asociación ALAS A Coruña da que recibimos moita información interesantísima. Grazas por vir. Estamos desexando aprender mais!!

OBRADOIROS 16 DE DECEMBRO

Os nosos amigos da Asociación de Persoas Xordas de Ferrolterra – AXF estiveron contándonos un conto en lingua de signos
E con @ascm_galicia fixemos un buscapistas polos arredores onde experimentamos de primeira man os obstáculos cos que se atopan a diario as persoas con movilidade reducida.

Obradoiros 4 de Decembro.

Actividade co Voluntariado de Cruz Roja Ferrol.

Seguiremos traballando o longo do curso grazas o convenio de colaboración. Grazas polo voso traballo.

OBRADOIROS 2 DE DECEMBRO

OBRADOIROS 25 DE NOVEMBRO

Visita dos rapaces da Fundación  Secretariado Xitano de Ferrol. Emocións a flor de pel.

Seguiremos contando con vós e traballando xuntos pola inclusión.

FORMACIÓN PARA FAMILIAS CON PSICOLOXÍA CEIBE

11 y 12 de Novembro

Se exixte unha palabra que caracterice a os nosos nenos e  nenas é ¡INTENSIDADE!

Pois esa mesme palabra define o que vivimos esta fin de semana grazas a formación de familias con Psicoloxía Ceibe .

Grazas o Concello de Narón por axudarnos a facélo posible

OBRADOIROS 4 DE NOVEMBRO

DOUS GRUPOS DE ÁUREGA RECIBIRON A VISITA DE ÁNGEL E ZALO DOUS  MEMBROS DA ASOCIACIÓN ASCM ONDE COMPARTIRON EXPERIENCIAS DE MOITO INTERÉS

OBRADOIROS 4 DE NOVEMBRO

OS NEN@S DOS GRUPOS 1 E 2 ¨R3 ESTILO¨ FIXERON ENTREGA DO DONATIVO PARA A ASOCIACIÓN DE AXUDA A NEN@S ONCOLÓGICOS DE GALICIA ASANOG
A RECAUDACIÓN FIXOSE CA VENTA DOS BOLSOS QUE ELES MESMOS CREARON NO CURSO PASADO

PRIMEIRA ESCOLA DE FAMILIAS SÁBADO 14 DE OUTUBRO CO CENTRO DE PSICOLOXÍA AYALGA APRENDENDO SOBRE MOTIVACIÓN

ESTA SÁBADO 7 DE OUTUBRO COMEZAMOS O CURSO CON TODA A ILUSIÓN!!!

AQUÍ VOS DEIXAMOS FOTOS  DOS OBRADOIROS E DA RECEPCIÓN DE FAMILIAS.

FORMACIÓN PARA PAIS E NAIS A CARGO DO CENTRO DE PSICOLOXÍA CEIBE CON ALEJANDRO BUSTO E OLGA CARMONA 11 E 12 DE NOVEMBRO.

TODA A INFORMACÍON A TEDES NO FORMULARIO DE INSCRIPCCIÓN

COMEZAMOS O CURSO 2023/2024 CUNHA CONFERENCIA MOI INTERESANTE ESTADES TODOS CONVIDADOS!!!

gl_ESGalego